04 October, 2009

We are back on-line......finally!

Salam dan Selamat Hari Raya kepada semua warga Iman Reader yang di sayangi. Selepas lebih setahun membisu seribu bahasa, akhirnya kami kembali di alam cyber ini menemui anda sekelian. Banyak yang telah berubah dalam tempoh ini dan perubahan yang paling besar dan penting ialah.... kami telah berpindah ke rumah baru (yea......!) yang terletak di Taman Karak Utama, bersebelahan Koperasi Polis Fasa 1. Gambar signage pintu pagar utama kami paparkan sebagai gambar profile yang baru untuk kemudahan ibu bapa pelajar baru untuk mencari kami di alam cyber ini.

2 comments:

Linda said...

Salam,

Saya Linda. Saya ingin tahu lebih lanjut mengenai Tadika Iman ni. Boleh terangkan pd saya mengenai tadika ni (cth, syarat umur, yuran pendaftaran, waktu belajar, uniform, subjek yg diajar, dsb) lebih detail?
Saya boleh dihubungi di: -
03-2783 3468 (o); 012-2956044 (hp), atau boleh melalui email saja di:

Haslinda@ocbc.com

Salam.

Iman Readers said...

Salam Linda. Terima kasih di atas minat puan. Iman Readers berkonsepkan integrasi akademik dan Islam dengan menekankan aspek kemahiran membaca,mengeja dan menulis dalam bahasa Melayu dan Inggeris menggunakan kaedah fonetik (gabung bunyi). Umur minima adalah 4 tahun dan waktu belajar adalah dari 8pagi hingga 12.30 tengah hari. Untuk maklumat lanjut, Puan Nuridah (Ummi Idah) akan menghubungi puan. Ummi Idah juga boleh dihubungi di talian 013 2635390 atau talian tetap Tadika di 03-6187 8711.